Starfelt

Vanliga frågor

 

I den här listan hittar du frågor och svar om vår bla. om B2B Webbshop.
Hittar du inte svar på din fråga och behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss på info@starfelt.se eller ring oss på 0303 - 24 56 70.

 

Vad menas med B2B?

Business-to-business (B2B) är en marknadsstrategi som inbegriper omsättning av varor och tjänster mellan företag.

Hur får jag inloggning till webbshopen?

Första steget är att du behöver vara registrererad kund. För att registera dig fyller du i vår inköpsansökan . Är du redan kund går det bra att maila eller ringa oss eller följa länken Registrera dig för B2B inloggning.Vi aktiverar inloggning på ditt företag. Användarnam och tillfälligt lösenord skickas ut till din registrerade e-postadress.

Hur loggar jag in om jag glömt användarnamn?

Du kan logga in med din e-postadress som du registrerade ditt konto med.

Hur gör jag om jag glömt lösenordet?

Du klickar som vanligt på "B2B LOGGA IN" där finner du länken "Klicka här om du har glömt dina inloggningsuppgifter.". Där fyller du i ditt användarnamn eller e-postadress. Nytt lösenord skickas ut till dig på den e-postadress som är kopplad till kontot.

Hur gör man för att byta lösenord?

När du är inloggad går du till "mitt konto" där hittar du formuläret för att byta lösenord eller när du skickat in en beställning.

Hur många användare kan man ha på samma företagskonto?

Obegränsat med användare och med olika behörigheter.

Hur ofta uppdateras webbshopen?

I kundvagnen kan du se senaste uppdateringen. Vanligtvis uppdateras systemet var 15 minut.

Varför kan jag inte betala på faktura?

Vänligen kontakta kundtjänst.