Starfelt

Inköpsansökan

Inköpsansökan

Inköpsansökan för att kunna bli registrerad som återförsäljare.

 

Starfelt Company AB är en grossist och B2B teknikleverantör som endast säljer till andra företag. Är Du privatperson och hittat något intressant på vår hemsida är Du varmt välkommen att kontakta oss - vi svarar gärna på frågor och hjälper till med att hitta en återförsäljare nära dig!

FAKTURAADRESS LEVERANSADRESS
Företagsnamn (juridiskt)
Företagsnamn
Populärnamn (om ej samma som juridiska)
Adress
Adress
Postnr                       Ort
Postnr                       Ort
Organisationsnummer (utan bindestreck)
Fast fakturaref.
Jag vill ha pdf-faktura, ange e-postadress
KONTAKTUPPGIFTER FÖRETAG KONTAKTUPPGIFTER INKÖPSANSVARIG
Telefonnummer
Namn
E-mail
Direktnummer
Fax
Mobilnummer
Webbsida
E-mail
OM FÖRETAGET        
Typ av affärsverksamhet Butik Uthyrning Installation Annat
Beskrivning om verksamheten
Omsättning Endast HB, KB eller enskild firma
Vänligen skicka in eller maila registreringsbevis samt F-skattesedel i samband med din ansökan. Gäller endast HB, KB eller enskild firma

ANMÄLAN FÖR ÅF-INLOGGNING OCH NYHETSBREV
Jag vill ha ÅF-inloggning
Jag vill ha Starfelt Companys nyhetsbrev via e-post.

Hur hittade du Starfelt Company?
Jag har talat med

Sökandes namn
Datum
Jag har tagit del av villkoren nedan. Skriv in kontrollkoden 17957 i rutan


Allmänna försäljningsvillkor

Kreditupplysning:
Sedvanlig kreditupplysning utförs vid ansökan.

Priser:
Alla priser i SEK. Rätt till prisändringar utan föregående avisering förbehålles.
Angivna priser i denna lista är exkl. moms.


Betalningsvillkor:

Kortbetalning eller postförskott. 20 dagar kredit endast till godkända kreditkunder.


Fraktvillkor Sverige:

Leverans med DPD Företagspaket, max 30kg. Taxa är 88:-/kolli för vikt < 25kg eller volym < 89 liter, denna volym ger Postens volymvikt av 25kg. Större paket kostar 4:00/kg verklig- eller volymvikt.
Vikt > 30kg eller > 5 kolli används Postens Pall.Ett till självkostnadspris. Pallavgift 90:- på pall som skickas från DHL Storage i Göteborg.
För beställda men ej avhämtade sändningar debiteras kunden alla fraktkostnader och tillhörande omkostnader i efterhand.


Fraktvillkor Norge, Danmark och Finland:

Leverans sker från dörr till dörr med DPD (Direct Parcel Distribution). Taxa för frakt och emballage är 240:-/kolli med maxvikt 30 kg. (Pall till Norge tar c:a en vecka, p.g.a. att momsen skall betalas innan godset lämnas till kund.)
Tullens avgift på 225:- tillkommer på frakt till Norge och Åland.


Leveransvillkor:

Transporterna sker på mottagarens risk. Förkommet eller skadat gods reklameras av mottagaren till fraktföraren (ex. Posten) vid försändelsens mottagande.
Sökning av Postens ”Företagspaket” kan göras på www.posten.se eller på tel: 020-611611.


Reklamationer:

Anmärkningar mot leverans eller faktura skall göras inom 8 dagar från leveransdatum för att beaktas.


Returer:

Retur får endast ske vid särskild överenskommelse med erhållet returnummer och inom 8 dagar efter leveransdatum. Varan skall vara i nyskick, komplett (med plastpåsar, manual m.m.) och förpackad i originalförpackningen, försluten med neutral tejp, med en yttre kartong som skydd. Följesedel eller faktura skall bifogas.
Frakter i samband med retur står kunden för. Får ej beläggas med lösen.


Servicekostnad:

476:-/påbörjad halvtimme. En undersökningskostnad på 476:- debiteras om varan är felfri.


Huvudservice:

Starfelt Company AB, SE-442 40 Kungälv, tel: 0303-245670, fax: 0303-92566.
Serviceansvarig: Firma Sören Blom Musik Musik e-mail: soren@starfelt.se
Servicefrågor besvaras av Sören Blom måndag-tisdag per e-mail


Extern service Eminence:

Technovox, Hamnavägen 8, Rådmanby, 761 94 Norrtälje, tel: 0176-47121, fax:
0176-47121, e-mail: technovox@swipnet.se Postens egna fraktpriser debiteras.


Garanti:

1 års garanti mot fabrikations- och materialfel, om ej annat anges. Garantin omfattar ej fel som uppstått genom ingrepp i apparaten, felaktig inkoppling eller felaktigt/ovarsamt handhavande. Under garantitiden står vår verkstad, eller av oss anvisad verkstad ovan, för reparationen. Vara som returneras för garantireparation skall vara väl emballerad.
Inköpskvitto samt noggrant ifylld servicerapport måste bifogas.
Servicerapport hämtas på vår hemsida, www.starfelt.se
Kunden står för frakten till oss. Vi står för frakten till kunden.
X-faders och andra slitagedelar innefattas ej av garanti.
3 månaders garanti på produkter som används i uthyrningssyfte/yrkesmässig användning.

I övrigt hänvisas till leveransvillkor enligt LLB 93.